Wednesday, December 24, 2008

HPA ~ Herba Penawar AlWahida


Suhaimi Saad dan Ina Naim merupakan ahli HPA,salah sebuah syarikat MLM bumiputra yang memperjuangkan produk halal lagi suci.


Dalam situasi ekonomi global yang membimbangkan ini,MLM mungkin boleh menjadi salah satu penyelesaian kepada kebuntuan anda.Dengan hanya RM30 yuran keahlian seumur hidup anda layak menjadi ahli HPA dan menikmati banyak tawaran hebat disamping menjana pendapatan lumayan.


Antara produk popular keluaran HPA adalah kopi RADIX.Gandingan tujuh jenis herba tempatan yang bukan sekadar minuman harian,malah mampu menjadi ubat bagi banyak penyakit.


Mungkin kita biasa mendengar tentang MLM dan produk yang hebat atau dirasakan lebih hebat berbanding yang dipaparkan ini,tetapi persoalannya adakah ia milik bumiputra?islam?benar benar bersih,halal,berkualiti dan berkhasiat?


Jika anda menjawab " tidak pasti ",maka inilah jawapannya.


Sayangilah agama,diri,anak anak dan keluarga anda dengan memastikan mereka mendapat produk yang halal lagi bermutu.sertai HPA bersama Suhaimi dan Ina Naim dengan mendaftarkan nama,no. kad pengenalan dan no telefon anda di ~ mienurkasih@yahoo.com

No comments:

Post a Comment